divendres, 18 de març del 2011

que t'acompanyin els ocells...

Hola Laura,


vaig entrant al teu bloc i veig que últimament no hi ha massa moviment, (i no m'agrada veure'ho sempre igual i parat) així que t'explicaré alguna coseta :)


Ja saps que la primera promoció del GFTAC s'ha acabat? sembla mentida que ja hagin passat 2 anys, sembla mentida lo ràpid que han passat, sembla mentida com poden passar de ràpides les coses i com algunes altres poden passar tant a poc a poc... el mes que ve farà un any i per mi es com si fes 3 mesos. Lúnic que em sap greu és que no poguessis venir més vegades amb nosaltres, que no tinguéssim l'oportunitat de coneixe't més, de compartir més moments i parets amb tu, més riatlles, hauria sigut genial no creus? M'hauria encantat poder-te donar la samarreta que hem fet del grup, ha quedat molt xula! segur que t'hauria encantat la idea fer una samarreta, però no sé quin color hauries triat :) i si te la deixem al costat de la teva olivera? potser un dia m'hi aprop i la deixo.


No hem surten massa les paraules... et deixo una foto nostra (no hi som totes ja ho saps), perquè ens recordis així, rient :)

Molts petons maca, i recorda que no t'oblidem eh :**

1 comentari: