dimecres, 25 d’agost del 2010

Gràcies

Hola a tots!

volia aprofitar aquestes linees per donar les gràcies a molta gent. Encara no ho havia fet, de molts no se el nom i no tinc cap contacte, o sigui que si algú ho llegeix i coneix a aquestes persones els hi pot fer arribar el missatge? moltes gràcies.

Primer de tot volia donar les gràcies a tots els alpinistes que aquell dia van ajudar a la Laura, que no la van deixar sola cap moment. Molt especialment a en Xavi (crec que es deia així) que em va portar fins a Puigcerdà i em va acompanyar en aquells moments, que es va ocupar i preocupar per tot i com a mínim a mi em va donar una lliçó d'humanitat que no oblidaré, de veritat, moltes gràcies.

També a tota la gent dels GRAE i altres professionals que van venir ràpidament per fer el que fos necessari... molt especialment al bomber que va estar en contacte amb mi per mòbil, per donar-me consells, per dir-me què havia de fer, per tot...

A la doctora que la va atendre, no sé com et dius, però gràcies de tot cor per tractar a la Laura com la vas tractar, sé que ho vas fer molt bé, que la vas tractar amb delicadesa, que vas fer tot el que es podia fer...

També agraïr a la meva familia que en aquests moments estigui al meu costat, encara que jo no ho posi fàcil sempre estan allà. I a l'Anna i a la Kuki, per acceptar-me, per poder compartir el dolor, per poder-nos acompanyar en aquests moments.

I a tots els amics i companys de la Laura, Anna i meus que sabeu estar al nostre costat, sense demanar res a canvi, que simplement amb una abraçada, unes paraules o un silenci ens sabeu acompanyar... ja sabeu perfectament qui sou, no fa falta que ús ho digui...

i finalment però més important, gràcies a tu, Laura, per haver-me donat le felicitat que sempre havia buscat, per haver-me fet somiar en un futur perfecte, per haver-me donat un present que ni en els meus millors somnis haguéssin imaginat, per haver-me ensenyat moltes més coses de les que et puc dir en unes paraules. Princeseta, com et vaig escriure una vegada, "...més lluny que sempre, tant a prop com mai...". t'estimo.

una abraçada a tots

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada